مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 23:322022-09-10سياسي

حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت قرار گیرد


قائم مقام مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت: حمایت و توجه بیشتر به آمران به معروف و ناهیان از منکر و  مطالبه گران  در سطح شهرستان قشم  نیاز مبرم به منظور تداوم این مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد پاینده رییس و معاونین مجمع رهروان امر به معروف شهرستان قشم عصر شنبه با حضور در فرماندهی نیروی انتظامی با سرهنگ دهقان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم دیدار و گفتگو کردند.

محمد پاینده در این نشست در خصوص تفاهم نامه همکاری مجمع رهروان امر به معروف با نیروی انتظامی، عنوان کرد: با مشارکت نیروی انتظامی در راستای حمایت از گروه های آمرین به معروف و ناهیان از منکر اثر بخشی فعالیت ها دو چندان می شود و نقش و نسبت دغدغه مندان جامعه به مسائل و مشکلات جامعه نیز مشخص می گردد.

وی عنوان کرد: حمایت های قاطع و ارزشمندی در خصوص حمایت از آمرین و ناهیان انجام گرفته است ولی هنوز نیازمند توجه و رسیدگی بیشتر دستگاه های اجرایی ذی ربط هستیم.

وی با بیان این که گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر سبب کاهش معضلات اجتماعی در جامعه می شود، از تلاش های فراجا در کشور در انجام اقدامات بزرگ و ارزشمند در صیانت از امنیت جامعه قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت قرار گیرد

حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در اولویت قرار گیرد