مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-11پزشكي

پایش و کنترل 10 هزار راس دام سبک در اسلامشهر


رییس اداره دامپزشکی اسلامشهر گفت: طرح پایش و بررسی بیماری طاعون نشخوارکنندگان 10 هزار راس دام سبک در 19 واحد گوسفندداری شهرستان اسلامشهر، اجرا شد.

- محمد خدامی رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: با اجرای طرح پایش و بررسی تیتراسیون بیماری طاعون نشخوارکنندگان، 19 واحد گوسفندداری شهرستان اسلامشهر، مورد بازدید و معاینه قرار گرفتند.

خدامی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع  بیماریهای دامی، کارشناسان ادارات کل دامپزشکی استانهای تهران و البرز با همکاری و همراهی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان اسلامشهر با حضور در واحداهای دامداری سبک و گوسفندداری های این شهرستان، در یک عملیات ضربتی همه واحدهای دامی سبک منطقه را بررسی و دامها را معاینه پزشکی کردند.

رییس دامپزشکی شهرستان بیان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور و دامپزشکی استان تهران، بمنظور پیشگیری از بروز و شیوع بیماری ویروسی PPR در گوسفندداری های سطح شهرستان، طرح واکسیناسیون دام های سبک شهرستان اسلامشهر در 5 ماهه ابتدایی سال 1401 با جدیّت و پوشش حداکثری به انجام رسیده که در موارد مشکوک، دامهای شناسایی شده مجددا مورد معاینات دقیقتری قرار گرفته و تا حصول اطمینان از سلامت کامل، دام از گله جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و کنترل 10 هزار راس دام سبک در اسلامشهر

پایش و کنترل 10 هزار راس دام سبک در اسلامشهر