مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-11اقتصادي

پویش «پاسخگویی تحول آفرین» در سمنان اجرایی شد


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از اجرای پویش «پاسخگویی تحول آفرین» با هدف ارتباط بی واسطه مدیران این اداره کل با مردم و فعالان اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به اجرای پویش پاسخگویی تحول آفرین با هدف ارتباط بی واسطه مدیران با مردم و فعالان اقتصادی گفت: به منظور تبیین جایگاه نظام مالیاتی و پاسخگویی به سؤالات و ابهامات مؤدیان مالیاتی، پویش پاسخگویی تحول آفرین با استقرار میز خدمت در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان اجرا شد.

وی با اشاره به افزایش سطح اعتماد عمومی در راستای تحقق اهداف نظام مالیاتی عنوان کرد: باید بین مردم و نظام مالیاتی، معنای مشترکی ایجاد کنیم تا بدانند مالیاتی که پرداخت می کنند، به زندگی خودشان برمی گردد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان به لزوم ارتباط مستقیم و بی واسطه مؤدیان مالیاتی با مدیران اشاره کرد و افزود: با استفاده از اختیارات بخشودگی جرائم که به مناسبت هفته دولت اختصاص یافت، همه رؤسای ادارات شهرستان ها و مرکز استان، آماده راهنمایی مؤدیان و پاسخگویی به سؤالات آنها و همکاری در استفاده از مزایای بخشنامه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «پاسخگویی تحول آفرین» در سمنان اجرایی شد

پویش «پاسخگویی تحول آفرین» در سمنان اجرایی شد