مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-11بين الملل

بغداد: اشتیاق میلیون ها زائر اربعین ما را به توسعه گردشگری دینی ترغیب می کند


حضور میلیونی زائران خارجی در مراسم اربعین ما را به تقویت ارائه خدمات رسانی به زائران و توسعه صنعت گردشگری دینی ترغیب می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزارس رسمی عراق ( برنامه هایی را در دست اجرا دارد.

ظاهر مهدی عبدالله رییس سازمان گردشگری عراق می گوید: شهر مقدس کربلا مقصد مهمی برای زیارت های مذهبی است و میلیون ها زائر از داخل و خارج عراق به آنجا می آیند.

کربلای معلی یک ستون اصلی برای گردشگری دینی در عراق است و این را می توان از حضور و اشتیاق تعداد بالای زائران خارجی برای مراسم اربعین استنباط کرد.

عبدالله در مورد اقدامات این مرجع برای فعال سازی و تشویق گردشگری دینی در عراق تاکید کرد: سازمان گردشگری دینی تلاش می کند تا همه خدمات اعم از هتل ها، رستوران ها، استراحتگاه ها، بازارهای تجاری و صنایع مردمی را برای آشنایی زائران با عمق تاریخ و تمدن بین النهرین ارائه دهد.

وی افزود: گردشگری به دلیل سهمی که در حمایت از اقتصاد ملی  دارد، عواید مالی آن  به روند توسعه کمک می کند و  در ایجاد  فرصت های شغلی اهمیت زیادی دارد، زیرا موجب جذب نیروی انسانی در سطوح مختلف و در فعالیت های چندگانه و پیچیده گردشگری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد: اشتیاق میلیون ها زائر اربعین ما را به توسعه گردشگری دینی ترغیب می کند

بغداد: اشتیاق میلیون ها زائر اربعین ما را به توسعه گردشگری دینی ترغیب می کند