مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-11اقتصادي

رفع تصرف بیش از 1.3 میلیون مترمربع از اراضی در قشم


رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال 1401 تا پایان مردادماه بیش از یک میلیون 394 هزار و 885 مترمربع از اراضی خالصه در جزیره قشم رفع تصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مصطفی مازندرانی صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده، بیش از 7 هزار و 996 میلیارد و 959 میلیون ریال است که پس از رفع تصرف، به بیت المال اعاده شد.

وی ادامه داد: همچنین در مردادماه سال امسال بیش از 87 هزار و 822 مترمربع از اراضی خالصه جزیره قشم به ارزش بیش از 530 میلیارد و 962 میلیون ریال رفع تصرف شده است.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: رفع تصرفات صورت در نقاط مختلف جزیره قشم و عمدتا به دلیل ساخت و ساز غیرمجاز در مناطقی همچون شهر درگهان و روستای نقاشه انجام شد.

به گفته مازندرانی؛ این رفع تصرفات به دستور کتبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با هدف احقاق حقوق مردم و مقابله با زمین خواری انجام شده است.

وی توضیح داد: تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز موجود در اراضی خالصه و ساحلی جزیره قشم توسط یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و دریابانی اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 1.3 میلیون مترمربع از اراضی در قشم

رفع تصرف بیش از 1.3 میلیون مترمربع از اراضی در قشم