مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-11اجتماعي

رگبار پراکنده در بیشتر مناطق کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، امین حسین نقشینه با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای برخی مناطق گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در شمال شرق تهران و شمال غرب سمنان در برخی ساعات رگبار رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در ارتفاعات زاگرس جنوبی در جنوب و شرق کرمان، شمال هرمزگان و جنوب شرق فارس هم افزایش ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد، ادامه داد: فردا انتظار بارش پراکنده روی ارتفاعات البرز مرکزی در استان های گیلان، تهران، مازندران و سمنان را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی ساعات بعد از ظهر در جنوب و ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده را شاهد هستیم که می تواند گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید باشد، افزود: سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار را داریم.

نقشینه با اشاره به اینکه از اواخر وقت چهارشنبه در برخی نقاط از شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل خزر بارش پراکنده رخ می دهد، اظهار کرد: روز پنجشنبه برای گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان و شمال آذربایجان شرقی بارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار پراکنده در بیشتر مناطق کشور

رگبار پراکنده در بیشتر مناطق کشور