مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-11ورزشي

رقابت آناصنعت پاسارگاد قم در لیگ های پایه فوتسال ایران


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد قم گفت: استعدادهای فوتسال قم از این پس زیر نظر این باشگاه در ترکیب تیم های لیگ برتری نوجوانان، - سیدمحمد شرافتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: علاوه بر تیم بزرگسالان، این باشگاه حامی تیم های نوجوانان، جوانان و امید نیز خواهد بود و امیدواریم شاهد موفقیت آنها در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور باشیم.

وی ادامه داد: تیم نوجوانان آنا صنعت پاسارگاد از روز دوشنبه 21 شهریور ماه در سالن شهید حیدریان قم میزبان رقبای خود در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های کشور است.

شرافتی افزود: تیم امید آنا صنعت پاسارگاد نیز دیدارهای دور رفت مرحله مقدماتی فصل 1401 لیگ برتر امیدهای ایران را در رشت به انجام رساند و با کسب دو پیروزی، یک تساوی و دو باخت هم اکنون با کسب 7 امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد.

مدیرعامل باشگاه آناصنعت پاسارگاد قم ابراز کرد: تیم امید از روز هفتم مهر ماه دیدارهای دور برگشت را در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبانی می کند.

وی یادآور شد: بازی های تیم جوانان نیز در این فصل از مسابقات لیگ برتر به پایان رسیده و قطعا با بازیکنان مستعدی که در ترکیب تیم های پایه عضویت دارند، پشتوانه بسیار مطمئنی برای تیم بزرگسالان آناصنعت پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت آناصنعت پاسارگاد قم در لیگ های پایه فوتسال ایران

رقابت آناصنعت پاسارگاد قم در لیگ های پایه فوتسال ایران