مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-11سياسي

بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه روشن برای آینده انقلاب و کشور است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برای قدرتمند شدن و اجرای بیانیه گام دوم و اقتصاد متکی به داخل، باید به فرمایش های رهبر معظم انقلاب عمل کرد تا بتوانیم در مسیر درست انقلاب گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در اختتامیه دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان اردبیل با عنوان حلقه های میانی حامیم ، با بیان این که راه قدرتمند شدن کشور و تحقق آرمان های انقلاب، عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: برای قدرتمند شدن و اجرای بیانیه گام دوم و اقتصاد متکی به داخل باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کرد تا بتوانیم در مسیر درست انقلاب گام برداریم.

وی افزود: شاخص ترین توجه مقام معظم رهبری به جوانان را می توانیم در بیانیه گام دوم انقلاب که آن ها را مخاطب قرار داده اند، مشاهده کرد و در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری به جوانان بیش تر به خاطر نقش آینده ساز برای دستیابی به هدف نهایی یعنی تمدن سازی، اشاره داشته اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان در خصوص حلقه های میانی، بیان کرد: دانشجویان برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی، در کارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی کشور پیشرو و پیش قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه روشن برای آینده انقلاب و کشور است

بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه روشن برای آینده انقلاب و کشور است