مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-11ورزشي

ملی پوش سابق بسکتبال: باید به کادر فنی تیم ملی وقت داد


اگر واقعا می خواهیم بسکتبال به شرایط خوب خود بازگردد، باید یکی دو سال صبر کنیم و بگذاریم برنامه ریزی های فدراسیون و کادرفنی پیاده شود.

- اوشین ساهاکیان ملی پوش سابق ارمنی تبار بسکتبال ایران است در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان با ابراز خوشحالی از ادامه حضور ذوب آهن در خوبی توانستند با غلبه بر همه مشکلات نتایج خوبی را کسب کنند.

وی با بیان این که انحلال تیم بسکتبال سپاهان جوانمردانه نبود، خاطرنشان کرد: به نظر من می شد تیمی برای جوانان شهر اصفهان تشکیل شود؛ امیدوارم در آینده نظر مدیران باشگاه ها در رابطه با بسکتبال تغییر کند و سرمایه گذاری ها در رده های پایه انجام شود؛ نه این که صرفا تیمی در لیگ برتر شرکت داده شود.

  ساهاکیان در خصوص وضعیت بسکتبال اصفهان نیز گفت: بسکتبال اصفهان از نظر استعداد یک زمانی خیلی خوب بود، چون یادم می آید باشگاه هایی مانند سپاهان در رده های سنی مختلف تیم داری می کردند، مسابقات کشوری، استانی و مدارس در همه رده ها برگزار می شد؛ تیم هایی مثل ذوب آهن، سپاهان و چند تیم دیگر از اصفهان در مسابقات حضور داشتند.

بازیکن سابق ذوب آهن تصریح کرد: در مسابقات رده های پایه استان حداقل 7 تا 8 تیم شرکت می کردند؛ اما اکنون به این شکل نیست و بدون برگزاری مسابقات با کیفیت در رده های سنی پایه، استعدادها نمی توانند خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش سابق بسکتبال: باید به کادر فنی تیم ملی وقت داد

ملی پوش سابق بسکتبال: باید به کادر فنی تیم ملی وقت داد