مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-11اقتصادي

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد: مرمت و بهسازی مجسمه فردوسی پس از 63 سال


مجسمه فردوسی یکی از فاخرترین آثار هنری شهر تهران است که به دلیل اهمیت و ارزش معنوی آن در سطح ملی و بین المللی مورد توجه، رصد و بررسی مستمر سازمان زیباسازی به عنوان اولویت در حوزه نگهداشت برای بهسازی و مرمت قرار دارد.

- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد: مرمت و بهسازی مجسمه فردوسی پس از 63 سال مجسمه فردوسی یکی از فاخرترین آثار هنری شهر تهران است که به دلیل اهمیت و ارزش معنوی آن در سطح ملی و بین المللی مورد توجه، رصد و بررسی مستمر سازمان زیباسازی به عنوان اولویت در حوزه نگهداشت برای بهسازی و مرمت قرار دارد.

سازمان زیباسازی شهر تهران با بکارگیری همه ظرفیت های علمی و دانشگاهی تخصصی پس از 63 سال از زمان ساخت، مجسمه فردوسی را مرمت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی با اعلام این خبر، گفت: مجسمه فردوسی یکی از فاخرترین آثار هنری شهر تهران است که به دلیل اهمیت و ارزش معنوی آن در سطح ملی و بین المللی مورد توجه، رصد و بررسی مستمر سازمان زیباسازی به عنوان اولویت در حوزه نگهداشت برای بهسازی و مرمت قرار دارد.

وی ادامه داد: این مجسمه ارزشمند که از میراث فرهنگی شهر تهران شناخته می شود، 63 سال پیش در سال 1338 توسط استاد ابوالحسن خان صدیقی در ایتالیا ساخته و به ایران منتقل شده و در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد: مرمت و بهسازی مجسمه فردوسی پس از 63 سال

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد: مرمت و بهسازی مجسمه فردوسی پس از 63 سال