مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-11سياسي

این عروسک ها نائب الزیاره توان یابان هستند


به همت موسسه بهشت امام رضا(ع) و خیرین مجموعه، تعداد ده هزار عروسک دارای معلولیت، تولید و نائب الزیاره توانیابانی است که آرزوی سفر به کربلا را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) که مرکز نگهداری بیش از هزار نفر از ایتام، معلولین، کم توانان ذهنی و سالمندان بیمار رها شده است، در راستای فرهنگ سازی در زمینه پذیرش تفاوت ها، تصمیم به تولید عروسک های دارای معلولیت گرفته ، بدین امید که برای کودکان هم بازی های متفاوتی بسازد تا مسیر پذیرش این گروه از افراد نیز در جامعه هموار شود.

در نخستین قدم، به همت موسسه بهشت امام رضا(ع) و خیرین مجموعه، تعداد ده هزار عروسک دارای معلولیت، تولید و نائب الزیاره توانیابانی است که آرزوی سفر به کربلا را دارند، اما به دلایل مختلفی همچون عدم مناسب سازی مسیر برای معلولین، تمکن مالی و شرایط جسمانی قادر به حضور در این حماسه بزرگ را ندشته اند.

بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده این عروسک ها قرار است تا در مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و همچنین فرودگاه امام خمینی به کودکانی که عازم این سفر هستند هدیه داده شده تا نایب الزیاره توان یابان در سفر عتبات عالیات بوده و سلام آنها را به پیشگاه سیدالشهدا(ع) برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این عروسک ها نائب الزیاره توان یابان هستند

این عروسک ها نائب الزیاره توان یابان هستند