مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 12:172022-09-11سياسي

تغییر سرود ملی با مرگ ملکه؛ تبلور دیکتاتوری در انگلیس


معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: در انگلستان ثبات سیاسی ملکه، ثبات استعماری است و کشوری که با مرگ ملکه اش مجبور به تغییر سرود ملی خود می شود، - مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه مرگ ملکه انگلیس، این کشور استعمارگر را که درگیر بحران های همه جانبه اقتصادی سیاسی فرهنگی بوده به بحران حاکمیتی نیز دچار می کند،گفت: جابجایی اخیر در سلطنت انگلستان، صرفا تغییر حاکم به حاکم دیگر نیست بلکه تغییراتی اثرگذار در مسائل خارجی و داخلی انگلستان است و حاکمیت این کشور باید منتظر استقلال و جدایی کشورهای مستعمره اش باشد.

وی افزود: در انگلستان ثبات سیاسی ملکه، ثبات استعماری است و کشوری که با مرگ ملکه اش مجبور به تغییر سرود ملی خود می شود، تبلور دیکتاتوری مطلق و خفقان رسانه ای است.

ملکه کودتاها و مادر فراماسونرهای دنیا مُرد و در سکوت رسانه های غربی سلطنت موروثی به پسرش رسید و در این میان مزدوران شاهزاده سعودی از درد سلطنت نکردن رضا پهلوی فریاد می زنند.

عرب صادق با اشاره به دیکتاتوری بودن سیستم سلطنتی انگلستان تصریح کرد: در تغییر ملکه هستند و خوشبختانه همه این ها حول محور جمهوری اسلامی ایران شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سرود ملی با مرگ ملکه؛ تبلور دیکتاتوری در انگلیس

تغییر سرود ملی با مرگ ملکه؛ تبلور دیکتاتوری در انگلیس