مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-11اقتصادي

در مورد خواص خرما شاهانی تهران چه می دانید؟


ایران دارای بالاترین تنوع از لحاظ تولید خرما می باشد که در سراسر دنیا دارای طرفداران زیادی دارد و یکی از صادرات ارز آور کشورمان محسوب می گردد.

- از دیرباز تاکنون در ایران انواع خرما همچون خرما زاهدی طرفداران بسیار زیادی داشته است که یک نمونه آن خرما شاهانی می باشد و شهرهای زیادی از جمله تهران، جهرم و خاوران بسیار زیاد از آن استفاده می کنند و مردم این شهرها بسیار بیشتر از بقیه از خواص شگفت انگیز آن می دانند.

متخصصان طب سنتی از این خرما به عنوان دارویی بسیار آرام بخش و همچنین تنظیم کننده ضربان قلب استفاده می کنند.

شما می توانید برای اطلاع از خواص این خرماها را از سایت بزرگ آراد برندینگ بازدید نمایید با مشاوران این مجموعه تماس برقرار کنید تا اطلاعات لازم در اختیارتان قرار دهند.

این خرما سرشار از املاح و مواد معدنی مفید، آهن و منیزیم می باشد و به خاطر داشتن آهن بسیار زیاد یک ماده غذایی بسیار خون ساز می باشد که متخصصین آن را برای افراد کم خون بسیار توصیه می کنند.

برای دانستن سن نخل، آن را به کمک یک وسیله ای که مانند میخ است نخل را سوراخ کرده و مایعی را به درخت تزریق می کنند که آن مایع بعد از سفت شدن بیرون آورده و نسبت به حلقه ها و شیار های درخت که روی آن مایع هک شده است را مشاهده کرده و نسبت به شمارش آن حلقه ها سن درخت مشخص خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مورد خواص خرما شاهانی تهران چه می دانید؟

در مورد خواص خرما شاهانی تهران چه می دانید؟