مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 13:172022-09-11ورزشي

سرمربی امیدهای فردوس: برای رسیدن به پیروزی در کنار هم متحد هستیم


سرمربی تیم فوتسال امید های فردوس گفت: در بازی آخر تیم ما واقعا عملکرد خوبی داشت و سوار بر بازی بودیم، اما متاسفانه نتواستیم از موقعیت های زیادی که خلق می کردیم نهایت استفاده را داشته باشیم.

- سیدعلی اصغر احمدی سرمربی تیم امید فردوس قم ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم، در خصوص سطح مسابقات دور رفت لیگ برتر امید های کشور، طی سخنانی بیان کرد: سطح مسابقات امسال بسیار افزایش پیدا کرده بود و تیم ها عملکرد با کیفیتی از خود ارائه دادند، اگر بازی ها را دیده باشید متوجه خواهید شد نفرات با قدرت و تکنیک بالا در سالن بازی می کنند.

وی افزود: در دور رفت مسابقات بازی های هوادارپسند و تکنیکی را از همه تیم ها دیدیم و قبل از شروع بازی نمی شد نتایج را پیش بینی کرد و تیم ها با شایستگی برابر حریفان حاضر می شدند؛ به نظرم گروهی که ما جزو آن بودیم سخت ترین گروه مسابقات این فصل از رقابت ها بود.

سرمربی تیم امید فردوس با اشاره به باخت در بازی آخر، تصریح کرد: در بازی آخر تیم ما واقعا عملکرد فنی گرفتیم قرار شد تا روز سه شنبه همین هفته به بازیکنان استراحت دهیم و بعد از آن تمرینات خود را برای حضور در دور برگشت مسابقات از سر بگیریم، از هواداران فوتسال دوست قمی می خواهم برای موفقیت بازیکنانم دعا کنند و حامی تیم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی امیدهای فردوس: برای رسیدن به پیروزی در کنار هم متحد هستیم

سرمربی امیدهای فردوس: برای رسیدن به پیروزی در کنار هم متحد هستیم