مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-11حوادث

دستگیری نوجوانی که در بازی اینترنتی حساب مادرش را خالی کرد


رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی ودستگیری نوجوانی که با دسترسی به پیامک های رمز اینترنتی مادر خود برای خرید شارژ در بازی آنلاین اقدام به برداشت می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی رییس پلیس فتا هرمزگان ظهر امروز اظهار کرد: درپی ‏شکایت فردی مبنی براینکه از حساب او توسط فرد ناشناس طی چند مرحله پول برداشت شده است لذا  موضوع شکایت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی ها و اقدام های تخصصی صورت گرفته و بررسی مدارک مشخص گردید سامانه پیامکی حساب شاکی فعال بوده و در چندمرحله به دفعات مبالغی ازحساب پسنداز وی برداشت شده است.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی های تکمیلی، مشخص شد که وجوه برداشت شده از حساب جهت خرید امتیازات خاص برای رفتن به مراحل بعدی و ارتقاء یک بازی آنلاین هزینه شده که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا انتقال یافت.

این مسئول انتظامی گفت: متهم که فرزند شاکی بوده پس از حاضر شدن در پلیس فتا در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان و روبه رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع آوری شده لب به سخن گشود؛ با اطلاع از شناسه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری نوجوانی که در بازی اینترنتی حساب مادرش را خالی کرد

دستگیری نوجوانی که در بازی اینترنتی حساب مادرش را خالی کرد