مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 13:422022-09-11حوادث

دستگیری نوجوانی که در بازی اینترنتی حساب مادرش را خالی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی رییس پلیس فتا هرمزگان امروز اظهار کرد: درپی ‏شکایت فردی مبنی براینکه از حساب او توسط فرد ناشناس طی چند مرحله پول برداشت شده است لذا  موضوع شکایت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی ها و اقدام های تخصصی صورت گرفته و بررسی مدارک مشخص گردید سامانه پیامکی حساب شاکی فعال بوده و در چندمرحله به دفعات مبالغی ازحساب پسنداز وی برداشت شده است.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی های تکمیلی، مشخص شد که وجوه برداشت شده از حساب جهت خرید امتیازات خاص برای رفتن به مراحل بعدی و ارتقاء یک بازی آنلاین هزینه شده که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا متهم مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا انتقال یافت.

این مسئول انتظامی گفت: متهم که فرزند شاکی بوده پس از حاضر شدن در پلیس فتا در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان و روبه رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع آوری شده لب به سخن گشود؛ با اطلاع از شناسه های در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده موارد مشابه و ‏مجرمانه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس ‏www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری نوجوانی که در بازی اینترنتی حساب مادرش را خالی کرد

دستگیری نوجوانی که در بازی اینترنتی حساب مادرش را خالی کرد