مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-11سياسي

جدایی دین از سیاست توطئه صد ساله دشمن برای تضعیف اعتقادات است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جدایی دین از سیاست از توطئه های صدساله دشمن برای تضعیف اعتقادات دینی مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم جامانده های ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که اعتقادات دینی در بین جامعه و مسلمانان محکم و تقویت شود هیچ نقشه ای برای تزلزل انها کارساز نبوده و در پیچیده ترین نقشه ها شکست انها قطعی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: در پیاده روی اربعین همه مسلمانان جهان با اقوام و مذاهب مختلف در یک مسیر مشترک که همانا اعتقاد به خداوند و پیامبران الهی بوده در یک زمان معین دور هم جمع می شوند و این اتحاد و یکدلی سبب نگرانی دشمن شده است.

دشمن می داند اگر مسلمانان با ایمان و اعتقادات قلبی خود به خداوند و اهل بیت با هم متحد شوند بی شک دشمن را با هر قدرتی شکست خواهند داد.

وی ادامه داد: جملاتی مانند اینکه دین و سیاست در کنار هم نمی تواند جلوه داشته و جامعه را مدیریت کند از توطئه های صدساله دشمن بوده تا با این گفتار و جملات اعتقادات، ایمان و باورهای دینی مسلمانان، به ویژه مردم ایران و به خصوص جوانان را تضعیف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی دین از سیاست توطئه صد ساله دشمن برای تضعیف اعتقادات است

جدایی دین از سیاست توطئه صد ساله دشمن برای تضعیف اعتقادات است