مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-11سياسي

صدور «کارنامه فرهنگی» از مهرماه برای دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز در تالار امیرکبیر این معاونت برگزار شد، - معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بودجه 3 درصدی معاونت محقق نشد، گفت: به لحاظ عملیاتی سازوکار آن فراهم نشده و این موضوع نیاز به یک عنایت ویژه در سطح ملی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در نشست خبری که امروز در تالار امیرکبیر این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: در تابستان امسال رویداد بزرگی با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، تحت عنوان آینده روشن برگزار شد که براساس آن دانشجویان در یک اردوی دو هفته ای شرکت کردند و دروس عمومی را انتخاب و آن را گذراندند.

هدف از برگزاری این رویداد، همراه کردن دانشجو در موقعیت حل مسئله، درگیر شدن با مسائل رشته خود، توجه به نیاز های اساسی کشور و خلأ های موجود در رشته تخصصی دانشجو همراه با استادان متخصص در هر رشته بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ضمن اشاره به اینکه این بسته آموزشی همان بسته فرهنگی بود که در آن هم افزایی و شکل گیری کارگاه حل مسئله و ارتباط حضوری دانشجویان با استادان صورت گرفت، افزود: اگر قرار است فرزندان این زیست بوم را با آمادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور «کارنامه فرهنگی» از مهرماه برای دانشجویان

صدور «کارنامه فرهنگی» از مهرماه برای دانشجویان