مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-11پزشكي

روایتی از همدلی کادر درمان برای نجات مادر در بابل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل؛  خانم 25 ساله باردار با سن بارداری 25 هفته که به دنبال درد شکم ناگهانی در بیمارستان بابلسر بستری شد، به دلیل وخیم بودن حال مادر و احتمال خونریزی داخل شکم  به بیمارستان آیت الله روحانی بابل منتقل شد.

دکتر عطیه چاله کانی متخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی بابل در این زمینه گفت:  بیمار در بیمارستان روحانی بعد از اقدامات اولیه احیا و در ساعت 4 و 50 دقیقه صبح سریعا به اتاق عمل منتقل شد و با عمل سزارین، جنین 25 هفته که در اثر خونریزی شدید مادر، فاقد حیات بود خارج شد و جهت تشخیص محل خونریزی ادامه عمل جراحی به متخصص جراحی عمومی و جراحی عروق سپرده شد.

* بیمار با خونریزی شدید وارد اتاق عمل شد دکتر یاسر اصغری متخصص جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در این زمینه بیان کرد: این خانم باردار دچار شوک عمیق، با افت فشار، رنگ پریدگی، افزایش ضربان قلب، قطع جریان ادرار شده بود و حجم قابل توجهی مایع آزاد در شکم و ضایعه مشکوک در قسمت فوقانی چپ شکم در گزارش سونوگرافی بود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل عنوان کرد: با اطلاع گزارش سرویس زنان، گروه جراحی عمومی و عروق، با پیش بینی احتمال ضایعه عروقی تهدید کننده حیات از جمله آنوریسم یا مالفورماسیون عروق طحالی، کبدی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از همدلی کادر درمان برای نجات مادر در بابل

روایتی از همدلی کادر درمان برای نجات مادر در بابل