مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-11دانش

ایجاد رشته هوش مصنوعی ویژه دانشجویان بین الملل علوم پزشکی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، - مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه اندازی رشته هوش مصنوعی و علوم آزمایشگاهی ویژه دانشجویان بین الملل این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه آموزش، معاونان آموزشی دانشکده ها و نماینده ریاست دانشگاه در سالن شورای حکیم دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، ضمن خوشامدگویی به اعضا از تلاش و زحمات ارزشمند علیرضا وطن آرا، عفت سوری معاونان سابق آموزشی دانشکده داروسازی و ذوالفقاری معاون آموزشی دانشکده مجازی با اهدا لوح و تندیس، تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست پیش از ورود به دستور جلسه موضوع نحوه ارائه دروس نیازمند هیات علمی از خارج از هر دانشکده، صدور کارنامه ساعتی و موضوع حق التدریس مطرح شد و اعضای حاضر پیشنهادات و نظرات خود را در این موارد ارائه کردند.

سارا پورشهیدی مدیر امور آموزشی دانشگاه موضوع دستورالعمل استفاده از نتایج ارزشیابی کیفیت عملکرد اعضای هیات علمی با هدف تکوینی را بعنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته هوش مصنوعی ویژه دانشجویان بین الملل علوم پزشکی تهران

ایجاد رشته هوش مصنوعی ویژه دانشجویان بین الملل علوم پزشکی تهران