مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 15:472022-09-11بين الملل

تظاهرات هزاران نفری در وین علیه «خودکشی تحریمی» اروپا علیه روسیه+فیلم


هزاران نفر از مردم شهر وین علیه اثر منفی تحریم های روسیه بر بهای انرژی اروپا و دستورکار گلوبالیستی دولت اتریش تظاهرات برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم راشا تودی ، روزنامه اتریشی هیوت نوشت حدود 3000 نفر در این تظاهرات تحت عنوان راهپیمایی میهن پرستان در مرکز شهر وین شرکت کرده به دستورکار گلوبالیستی دولت اعتراض کردند.

معترضان، دولت اتریش را به نا امید کردن مردم خود و کار در راستای منافع گلوبالیست ها متهم کردند و به افزایش افسار گسیخته بهای انرژی و بحران تورمی انتقاد کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات گستره، خواستار لغو سیاست خودکشی تحریمی علیه روسیه شده و از سر گرفته شدن طرح های انتقال گاز نورد استریم یک و دو شدند.

شهروندان وین همچنین در این تظاهرات اعتراضی، جنگ طلبی ناتو را محکوم کردند و این اتحاد را به فشار برای نظامی سازی اروپا متهم کردند.

  هفته گذشته نیز در تظاهرات مشابهی در جمهوری چک، معترضان خواستار تأمین منابع مستقیم گازی از جمله از طریق روسیه شدند تا از افزایش شدید بهای انرژی جلوگیری شود و همچنین خواستار بی طرفی نظامی کشورشان شدند.

از زمان شروع جنگ در اوکراین، کشورهای غربی از جمله اتحادیه اروپا تحریم های گسترده ای علیه روسیه اعمال کرده اند که در نهایت به بحران انرژی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات هزاران نفری در وین علیه «خودکشی تحریمی» اروپا علیه روسیه+فیلم

تظاهرات هزاران نفری در وین علیه «خودکشی تحریمی» اروپا علیه روسیه+فیلم