مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:072022-09-11سياسي

یک مقام مسئول: خشکسالی تا سال 2025 بر کشور حاکم است


سرانه مصرف آب به ازای هر نفر کاهش شدیدی داشته و باعث شده تا بسیاری از شهرهای ما دچار تنش آبی شده و تعدادی از شهرها نیز وارد شرایط بحران آبی شوند.

- مسئول پیگیری و اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست گفت: بر اساس پیش بینی ها خشکسالی در کشور ما تا سال 2025 ادامه خواهد داشت و اگر خشکسالی را مدیریت نکنیم مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نخستین همایش سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست پیش از ظهر امروز در سالن همایش های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

  در این نشست، احمدرضا لاهیجان زاده، مسئول پیگیری و اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست با بیان اینکه اوضاع محیط زیست کشور به شدت بحرانی است، اظهار کرد: زمانی که مصوبات دولت را بررسی می کنیم، مشاهده می کنیم که سایر دستگاه ها نیز در مصوبات خود به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست استناد کرده اند اما این توجه به سیاست ها باید در عمل نیز اتفاق بیفتد.

  وی با بیان اینکه اوضاع محیط زیست کشور به شدت بحرانی است، گفت: متأسفانه خشکسالی ها تأثیر به شدت منفی بر کشور داشته و باعث شده تا منابع آب تجدیدپذیر کشور از 1300 میلیارد متر مربع به 1000 متر مربع رسیده است که این رقم کمتر هم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام مسئول: خشکسالی تا سال 2025 بر کشور حاکم است

یک مقام مسئول: خشکسالی تا سال 2025 بر کشور حاکم است