مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-11اقتصادي

امسال 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی شکوری، با بیان اینکه 15 میلیون بیمه شده اصلی داریم که به انضمام تبعی ها به 45 میلیون نفر می رسد، افزود: - مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی شکوری، با بیان اینکه 15 میلیون بیمه شده اصلی داریم که به انضمام تبعی ها به 45 میلیون نفر می رسد، افزود: بیش از چهار میلیون مستمری بگیر داریم.

در سال جاری بیش از 400 هزار بیمه شده جدید در قالب فراگیر و حرف و مشاغل آزاد جذب کردیم.

وی ادامه داد: تفاهمنامه اخیر برگرفته از اصل 29 قانون اساسی است که برخورداری از تأمین اجتماعی را حقی همگانی تلقی کرده است.

توسعه پوشش های بیمه ای مأموریت اول ما در سازمان است و درصدد تحقق مأموریت ایجاد نظام کارآمد، جامع، توانمند، عدالت آفرین و کرامت بخش هستیم.

شکوری با اشاره به اینکه در جلسه با هلال احمر به مدل قانون مشاغل آزاد برای بیمه داوطلبان هلال احمر رسیدیم و نرخ 18 درصد را به دلیل پرمخاطره بودن این شغل در نظر گرفتیم، افزود: احتمال بروز حوادث و ازکارافتادگی بالاتر است و این بیمه امنیت را برای آن ها فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

امسال 400 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند