مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-11دانش

جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در هیئت علمی دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از بنیاد ملی نخبگان، سعید سهراب پور دبیر هیئت اجرایی جذب نخبگان با بیان ضرورت حمایت از جامعه نخبگانی برای ورود به بخش های مورد نیاز گفت: - بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در هیئت علمی دانشگاه ها می توانند در طول سال و خارج از فراخوان های عمومی، در دانشگاه ها و موسسات مختلف به عنوان هیئت علمی جذب شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از بنیاد ملی نخبگان، سعید سهراب پور دبیر هیئت اجرایی جذب نخبگان با بیان ضرورت حمایت از جامعه نخبگانی برای ورود به بخش های مورد نیاز گفت: مصوبه هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری  در خصوص بکارگیری نخبگان علمی در کشور و رفع موانع مربوطه و نیز با توجه سیاست های حمایتی دولت سیزدهم از نخبگان علمی، ضوابط ویژه ای برای جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در نظر گرفته شده است.

دبیر هیئت اجرایی جذب نخبگان با اشاره به اینکه شناسایی افراد برگزیده در دبیرخانه جذب بنیاد ملی نخبگان و تحت نظارت و با مسئولیت دبیر هیئت اجرایی این دبیرخانه انجام می شود، افزود: بعد از بارگذاری سوابق متقاضی در سامانه و در صورت کسب حد نصاب امتیاز لازم، سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در هیئت علمی دانشگاه ها

جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در هیئت علمی دانشگاه ها