مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:272022-09-11اقتصادي

اصفهان رتبه اول گازرسانی به صنایع را در کشور دارا است


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: شرکت گاز اصفهان رتبه اول گازرسانی به صنایع را در کشور با 17 هزار و 500 صنعت دارا است و سالانه 16 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در راستای اشتغال و رونق و صنعت برای گازرسانی به واحد صنعتی در سطح استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شهرضا با بیان اینکه شهرضا رتبه اول پروژه های هفته دولت استان در حوزه گاز را با اعتبار 9 میلیارد تومان به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: بزرگ ترین پروژه گازرسانی به منطقه چغاد شهرضا شامل دامداری ها، مرغداری ها و گلخانه ها با اعتبار 8 میلیارد تومان بود که در هفته دولت به بهره برداری ر است.

وی با بیان اینکه در شهرضا بالغ بر 10 میلیارد تومان پروژه عمرانی و 12 میلیارد پیمان اجرا، تعمیرات و نگهداری ایستگاه ها را داریم، افزود: امروز دو ایستگاه تقلیل فشار دو کارخانه آسفالت با هزینه 12 میلیارد ریال از محل بودجه های عمرانی شرکت گاز در شهرضا به بهره برداری رسید.

  عسکری با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها از مصرف یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت های مایع پیشگیری می شود، گفت: سالانه 16 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در راستای اشتغال و رونق صنعت و اقتصاد، برای گازرسانی به بیش از 17 هزار و 500 واحد صنعتی در سطح استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان رتبه اول گازرسانی به صنایع را در کشور دارا است

اصفهان رتبه اول گازرسانی به صنایع را در کشور دارا است