مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-11اقتصادي

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق آباد دوم تا ششم آذر ماه


در نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با حضور معاون وزیر خارجه آخرین اقدامات برای برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق آباد از دوم تا ششم آذرماه و همچنین آخرین وضعیت روابط اقتصادی با عراق بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع آخرین اقدامات برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد و بررسی آخرین وضعیت روابط اقتصادی با عراق به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی فرصتی مهم بر شمرد.

در ادامه این نشست در خصوص روابط تجاری ایران و عراق هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت و صفری تجارت با عراق را بسیار مهم برشمرد و حجم صادرات ایران به عراق را حدود 14 میلیارد دلار عنوان کرد.

  در این جلسه کمیسیون مشترک ایران و عراق و نقاط ضعف و قوت آن با حضور نمایندگان مرتبط دستگاه ها بررسی شد و صفری با اشاره به نقاط مرزی مشترک زیاد با عراق، رشد تجارت بازارچه ای با عراق را مهم برشمرد و کیفیت کالاهای ارسالی و رشد ترانزیت کالا به عراق و بر عکس را مورد تأکید قرار داد.

  در این نشست اعضای حاضر در خصوص چگونگی همکاری دستگاه ها، موانع پیش رو و راهکارهای ارتقای همکاری های فیمابین، بحث و محورها و پیشنهادات خود را ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق آباد دوم تا ششم آذر ماه

برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق آباد دوم تا ششم آذر ماه