مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-11حوادث

رمال اینستاگرامی در چنگ پلیس


خانمی جوان که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری از طریق رمالی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ امیر حسین سلیمانی اظهار داشت: در پی شکایت خانمی میانسال مبنی بر کلاهبرداری مبلغ یک میلیارد ریال با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی معلوم شد، مدتی پیش وی در یک صفحه اینستاگرامی عضو شده که مدیر صفحه خود را فالگیر معرفی و با دادن وعده های پوچ، شاکی را فریب داده و از وی مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد، گفت: در بازجویی های اولیه، متهم که خانمی جوان بود به جرم ارتکابی اقرار و اعلام کرد با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام با عنوان فالگیری و رمالی پس از جلب اعتماد شاکی و سوء استفاده از سادگی وی و دادن امید واهی و وعده های دروغین، با دریافت مبالغی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

رییس پلیس فتا استان فارس تاکید کرد: افراد سودجو غالباً مسائل خرافاتی را به شکل های مختلف در شبکه های اجتماعی رواج می دهند، تمام این شیادان از سادگی و زودباوری طعمه های خود نهایت بهره را می برند، لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمال اینستاگرامی در چنگ پلیس

رمال اینستاگرامی در چنگ پلیس