مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:572022-09-11اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان قزوین


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و مطابق دستورات ابلاغی سازمان حمایت، اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از 15 شهریور آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عزیز الله افضلی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قطعات یدکی از ابتدای سال جاری به دلیل افزایش دستمزد و قیمت مواد اولیه و خدمات حدود 10 درصد افزایش قیمت پیدا کرد.

وی افزود: در چند ماه گذشته این بازار به ثبات نسبی رسیده و حتی بررسی ها نشان می دهد که در تعدادی از از لوازم به دلیل بالا رفتن میزان عرضه رکود ایجاد شده است.

افضلی خاطرنشان کرد: رصد قیمت ها به صورت روزانه و هفتگی از سطح بازار توسط بازرسین سازمان در حال انجام و با متخلفین برخورد لازم صورت گرفته است، ضمن آنکه موضوع شناسه دار کردن 55 قلم قطعات خودرو در دستور کار وزارت صمت قرار گرفته و در حال حاضر به کلیه واحدهای صنفی استان تا پانزدهم مهرماه فرصت داده شده تا جهت شناسه دار کردن کالاهای موجود در واحد صنفی خود اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اضافه کرد: این فرایند در راستای مبارزه با قاچاق کالا و افزایش کیفیت قطعات خودرو موجود در بازار است چرا که یکی از معضلات بسیار مهم در قطعات خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان قزوین

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان قزوین