مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 17:372022-09-11اقتصادي

هشدار به اینفلوئنسرها/ «شاخ های مجازی» در دام مالیات


برای هنرمندان معافیت مالیات تا درآمد 200 میلیون تومانی را در نظر گرفته ایم و به غیر از آنها تمام سلبریتی ها باید مشمول مالیات شوند.

- طبق بند ذ تبصره 6 قانون بودجه درآمدهای کاربران دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده از محل تبلیغات، مشمول مالیات بر درآمد می شود، مرداد ماه سال گذشته وزیر اقتصاد دستورالعمل نحوه پرداخت مالیات اینفلوئنسرهای دارای این شرایط را به سازمان مالیاتی برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سعید توتونچی معاون سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه براساس قانون بودجه سال گذشته اینفلوئنسرها امسال باید مالیات مشمول شده را بپردازند، گفت: لیست این افراد تهیه شده و آمار مشخص و بانک اطلاعاتی جامع و منسجمی درباره این افراد به دست آمده است.

طبق بند ذ تبصره 6 قانون بودجه سال 1400، درآمدهای کاربران دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده از محل تبلیغات، مشمول مالیات بر درآمد می شود، مرداد ماه سال گذشته وزیر اقتصاد دستورالعمل نحوه پرداخت مالیات اینفلوئنسرهای دارای این شرایط را به سازمان مالیاتی برای اجرا ابلاغ کرد.

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی اینفلوئنسرها تا پایان تیرماه سال جاری مهلت داشتند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند و اگر مشمولان اظهارنامه را ارائه ندهند، نمی توانند از هیچ یک از معافیت های قانونی بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به اینفلوئنسرها/ «شاخ های مجازی» در دام مالیات

هشدار به اینفلوئنسرها/ «شاخ های مجازی» در دام مالیات