مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 20:522022-09-11اقتصادي

بیش از 2 هزار کیلومتر از راه های اردبیل ریگلاژ و تسطیح شد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: طی 5 ماهه گذشته بیش از 2 هزار کیلومتر از راه های شهرستان اردبیل ریگلاژ و تسطیح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام خیاوی عصر امروز در بازدید از محور اردبیل- مغان اظهار کرد: طی 5 ماهه گذشته بیش از 2 هزار کیلومتر از راه های اصلی، فرعی، روستایی و شنی شهرستان اردبیل ریگلاژ و تسطیح شده است.

وی با بیان اینکه هموارسازی راه روستاییان و تسهیل در رفت و آمد آن ها از وظایف مهم راهداری است افزود: در مدت یاد شده راهداران 20 هزار متر مکعب عملیات شن ریزی در راه های شنی و شانه راه های این شهرستان انجام داده اند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه ها 30 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل در 5 ماهه گذشته روکش آسفالت شده است تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از 15 هزار متر مربع لکه گیری و رفع چاله انجام شده است.

خیاوی، از خط کشی 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل در 5 ماهه گذشته خبر داد و بیان کرد: 740 کیلومتر از کانال های طرفین راه بازسازی و اصلاح شده است.

وی با هدف آگاهی رانندگان و الزام آن ها به رعایت علائم راهور از نصب بیش از هزار عدد تابلوهای الزامی در راه های شهرستان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: 300 عدد تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار کیلومتر از راه های اردبیل ریگلاژ و تسطیح شد

بیش از 2 هزار کیلومتر از راه های اردبیل ریگلاژ و تسطیح شد