مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 06:222022-09-12اقتصادي

ساماندهی خانه های غیرمجاز فرحزاد با مسکن جایگزین


مهدی صالحی شهردار منطقه 2 تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: طرح ساماندهی ویژه ای در خصوص ساماندهی املاکی که در محدوده روددره فرحزاد در طول سال های مختلف به عنوان سکونتگاه های غیر مجاز شکل گرفتند، - صالحی گفت: طرح ساماندهی ویژه ای  در خصوص ساماندهی املاکی که در محدوده روددره فرحزاد در طول سال های مختلف به عنوان سکونتگاه های غیر مجاز شکل گرفتند، طراحی شده و به زودی اجرایی می شود.

مهدی صالحی شهردار منطقه 2 تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: طرح ساماندهی ویژه ای در خصوص ساماندهی املاکی که در محدوده روددره فرحزاد در طول سال های مختلف به عنوان سکونتگاه های غیر مجاز شکل گرفتند، طراحی شده و به زودی اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح ساماندهی املاک فوق به گونه ای اجرا می شود که چرخ های توسعه مدیریت شهری زندگی افراد را دچار اختلال نکرده و نابود نکند.

شهردار منطقه 2 تهران همچنین خاطرنشان کرد: اینطور نیست که هر کسی بیاید و ادعا کند که مالک ملکی است که در نزدیکی روددره سکونت دارد و با مطالعاتی که داشتیم 3 دوره مداخله در این نقطه داشتیم و یکی بعد از انقلاب اسلامی در حد فاصل سال های 57 تا 62 بوده و دوره بعدی پس از جنگ تحمیلی و در ابتدای دهه 70 بوده و دوره آخر این مطالعات نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی خانه های غیرمجاز فرحزاد با مسکن جایگزین

ساماندهی خانه های غیرمجاز فرحزاد با مسکن جایگزین