مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 06:472022-09-12سياسي

اجرای 230 مورد آواربرداری از منازل تخریب شده از سیل در منطقه تاریخی یزد


مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اشاره به ساکنان اصلی بافت تاریخی و حفظ هویت این بافت ارزشمند گفت: هویت بافت تاریخی به ساکنان اصیل و مردمانی است که سال ها با سکونت خود به حفظ آن همت داشتند و ثبت یزد در فهرست میراث جهانی هم بخاطر همین امر بوده است که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه تاریخی، علیرضا نقوی در باره با اشاره به اهمیت تخریب های انجام شده در سیل اخیر یزد، پروژه های شهروند محور در منطقه را یادآور شد و با اشاره به پرسش شهروندان در خصوص وضعیت سکونت اتباع اظهار کرد: بحث سکونت اتباع نیازمند ورود همه ارگان های مسئول است که اداره کل اتباع و فرمانداری به عنوان متولی اصلی نقش مهمی در ساماندهی دارند.

وی افزود: هرچند حضور مستمر مردم و احیا خانه های اجدادی به حفظ ابن میراق ارزشمند کمک خواهد کرد و باید سکونت در خانه های تاربخی روز به روز افزایش یابد و ساکنین اصیل بار دیگر به این بافت رجوع کنند.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: در سیل اخیر خوشبختانه آثار تاریخی و ثبتی از آسیب در امان ماندند و در اولین ساعت بارندگی هم نیروهای خدمات شهری و عمران در محل حضور داشتند و نسبت به آبگرفتگی و رفع خطر اقدام شد و 230 مورد آواربرداری از منازل صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 230 مورد آواربرداری از منازل تخریب شده از سیل در منطقه تاریخی یزد

اجرای 230 مورد آواربرداری از منازل تخریب شده از سیل در منطقه تاریخی یزد