مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 07:572022-09-12اقتصادي

تصویب اصلاحات اساسنامه دارایکم و پالایشی یکم در هیئت دولت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصلاحات اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری دارا یکم و پالایشی یکم به شرح ذیل در تاریخ 20 شهریور ماه 1401 به تصویب هیات محترم وزیران رسید: - اصلاحات اساسنامه صندوق های دارا یکم و پالایشی یکم به تصویب هیئت دولت رسید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصلاحات اساسنامه صندوق های سرمایه گذاری دارا یکم و پالایشی یکم به شرح ذیل در تاریخ 20 شهریور ماه 1401 به تصویب هیات محترم وزیران رسید:1.

تبدیل این صندوق ها به صندوق های سرمایه گذاری بخشی2.

تبدیل مدیریت صندوق از مدیریت غیرفعال به فعال3.

اضافه شدن رکن بازارگردان برای صندوق های مزبور.

با اعمال اصلاحات اساسنامه به شرح فوق صندوق امکان تغییر پرتفوی سهام خود مطابق امیدنامه و صنعت مربوطه را خواهد داشت و بازارگردان صندوق به عنوان یک شخص حقوقی به ارکان صندوق اضافه شده و در راستای نقدشوندگی صندوق و کاهش فاصله بین nav و قیمت بازار مجاز به صدور و ابطال واحد های سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری دارا یکم و پالایشی یکم می باشد.

اجرایی شدن تغییرات فوق بدین صورت است که پس از ابلاغ اصلاحات مزبور توسط هیات وزیران باید رکن بازارگردان انتخاب و به تایید سازمان رسیده سپس رکن بازارگردان پیشنهادی به همراه اصلاحات اساسنامه به تصویب مجمع صندوق برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اصلاحات اساسنامه دارایکم و پالایشی یکم در هیئت دولت

تصویب اصلاحات اساسنامه دارایکم و پالایشی یکم در هیئت دولت