مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 08:522022-09-12اجتماعي

اداره آموزش و پرورش عشایر در بوشهر ایجاد می شود


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شرایط لازم برای ایجاد اداره آموزش و پرورش عشایر در بوشهر وجود دارد و تلاش خواهیم کرد این اداره راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین مهران پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین تعداد مدارس عشایری در شهرستان های دشتستان، تنگستان و دشتی است و تلاش داریم که آموزش و پرورش عشایر را در این استان بوشهر دایر کنیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه بخشی از دانش آموزان عشایر استان بوشهر تنها چند ماه در استان هستند، گفت: سال گذشته 240 هزار دانش آموز به مدارس استان بوشهر رفتند که پیش بینی می شود امسال به 250 هزار نفر برسد.

وی تصریح کرد: بیش از هشت هزار نفر دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس ابتدایی استان بوشهر تحصیل می کنند و 36 راهبر آموزشی در استان بوشهر طی سال جاری بر کار آموزش و تربیت مدارس چندپایه نظارت دارند.

مهران پور خاطر نشان کرد: تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی را 140 هزار نفر می باشد و تعداد نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان بوشهر 27 هزار نفر است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره آموزش و پرورش عشایر در بوشهر ایجاد می شود

اداره آموزش و پرورش عشایر در بوشهر ایجاد می شود