مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-12اجتماعي

اعزام 29 دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی به مرز مهران


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی به سمت مرز مهران خبر داد و گفت: 29 اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان به مرز مهران اعزام شده و این روند ادامه دار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی نیک فهم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام زوار به مرزهای شش گانه عراق از استان گیلان متوقف شده، اظهار کرد: با توجه ازدحام شدید در مرز و کمبود برخی از امکانات، اعزام زوار به مرزهای 6 گانه عراق از استان گیلان متوقف شده است.

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص بازگشت زوار گیلانی از مرز به داخل استان گفت: از تمامی ظرفیت های حمل و نقل به منظور بازگشت زوار به استان گیلان انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی به سمت مرز مهران خبر داد و افزود: بعد از ورود زائران گیلان به داخل کشور از طریق این ناوگان به استان منتقل می شوند.

نیک فهم با تأکید بر حضور مستمر نیروهای راهداری استان گیلان در مرز مهران بیان کرد: یک سکوی ویژه نیز پیش بینی شده که زوار می توانند با مراجعه به این سکو به استان بازگردند و از همه زائران گیلانی درخواست دارم اعزام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 29 دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی به مرز مهران

اعزام 29 دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی به مرز مهران