مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 09:322022-09-12فرهنگي

کارگاه نقاشی خط «چله نشینان اربعین»/عرض ارادت هنرمندان به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع)


رییس فرهنگسرای اندیشه از برگزاری کارگاه نقاشی خط «چله نشینان اربعین» با حضور هنرمندان رشته های مختلف هنرهای تجسمی خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، ناصر امین زاده، مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 و رییس فرهنگسرای اندیشه گفت: عزاداری امام حسین می شوند.

  امین زاده از برگزاری کارگاه نقاشی خط چله نشینان اربعین خبر داد و گفت: تبیین آموزه های دینی از طریق برپایی رویدادهای هنری و بهره گیری از زبان قدرتمند هنر برای معرفی مهم ترین موضوعات دینی و اسلامی، یکی از فعالیت های اثرگذار در این زمینه است که در موضوع اربعین نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

تولید آثار هنری فاخر می تواند تبیین کننده بخشی از فلسفه راهپیمایی اربعین باشد.

فرهنگسرای اندیشه به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری فعال، کارگاه نقاشی خط چله نشینان را در آستانه اربعین حسینی برگزار می کند تا تجلی بخش سوگواری اربعین شهادت امام حسین(ع) در قالبی نو و جدید باشد.

  وی اضافه کرد: در این کارگاه هنری حضوری، جمعی از هنرمندان دلداده و عاشق ابا عبدالله الحسین علیه السلام گردهم آمده و به خلق آثار هنری مرتبط در رشته نقاشی خط می پردازند.

بیش از 35 هنرمند در این کارگاه حضور دارند که از آن جمله می توان به آقایان محمد امیری، مجید پازوکی، امیر طاسباز، سعید مرتضوی و رضا ولدخانی و خانم ها زهرا احدی، نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه نقاشی خط «چله نشینان اربعین»/عرض ارادت هنرمندان به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع)

کارگاه نقاشی خط «چله نشینان اربعین»/عرض ارادت هنرمندان به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع)