مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 10:322022-09-12ورزشي

میزبانی آناصنعت قم از لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران


تیم آناصنعت پاسارگاد قم از امروز در سالن شهید حیدریان میزبان مرحله گروهی دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل 1401 لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران از امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می شود و تیم آناصنعت پاسارگاد قم در این مرحله میزبان رقبای هم گروه خود خواهد بود.

در این گروه تیم های آناصنعت پاسارگاد قم، وحدت ازنا، وحدت یاران طلایی اصفهان، نماینده خراسان رضوی و آتیه سازان شازند اراک حضور دارند و به مدت پنج روز تا جمعه 25 شهریور ماه به شکل دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند تا بهترین جایگاه جدول را برای دور برگشت و کسب مجوز صعود به مرحله نهایی از آن خود کنند.

تیم آناصنعت پاسارگاد قم به سرمربیگری علی فخّاران، مدیریت مرتضی بیدقی، مربیگری جواد بازدار و حسن محمدی و تدارکات محمد ابراهیمی در مقابل حریفان خود قرار می گیرد.

در ترکیب این تیم سیدنیما سلیمانی، محمدطاها طالبی، عباس رحیمی، محمدمهدی محمدی، مهدی زنجیرانی، محمدجواد سنگتراشان، محمد استادی بیدگل، سبحان پورابراهیمی، مهدی درخشانی، میلاد قنبری، محمدمهدی یعقوب لو، محمدجواد افراسیابی، محمدامین رادمهر، محمدمعین احمدی، روح الله نعمتی و پویا قلی زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آناصنعت قم از لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران

میزبانی آناصنعت قم از لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران