مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-12فرهنگي

برادران روسو گران ترین سریال تاریخ را می سازند / سیطره آمازون بر سینمای هالیوود


برادران روسو کارگردانان مشهور هالیوودی به سفارش آمازون سریالی با عنوان «سیتادل» می سازند که با بودجه 200 میلیون دلاری رکورد گران ترین سریال تاریخ فیلم و تلویزیون را به خود اختصاص خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از  اینسایدر ، برادران روسو کارگردانان مشهور هالیوودی به سفارش آمازون سریالی با عنوان سیتادل می سازند که با بودجه 200 میلیون دلاری رکورد گران ترین سریال تاریخ فیلم و تلویزیون را به خود اختصاص خواهد داد.

بودجه مجموعه استودیوی آمازون برای سیتادل به بیش از 200 میلیون دلار رسیده است و آن را به یکی از گران ترین برنامه های تلویزیونی تمام دوران تبدیل کرده است.

  این مجموعه هفت قسمتی تریلر جاسوسی توسط جو و آنتونی روسو، فیلمسازان آثاری چون انتقام جویان: پایان بازی و مرد خاکستری و جاش آپلبام و آندره نِمِک خالقان لاک پشت های نینجا تولید می شود.

این مجموعه حول محور گروهی از عوامل نخبه از کشورهای مختلف است که برای ماموریت جاسوسی نهایی در تعدادی از مکان های بین المللی متحد می شوند.

 ریچارد مدن و پریانکا چوپرا جوناس بازیگران این فیلم هستند.

بودجه اولیه این فیلم 160 میلیون دلار بود که به دلایل مختلف ازجمله برداشت های بیشتر توسط کارگردان و تیم فیلمبرداری، 75 میلیون دلار دیگر به هزینه ها اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران روسو گران ترین سریال تاریخ را می سازند / سیطره آمازون بر سینمای هالیوود

برادران روسو گران ترین سریال تاریخ را می سازند / سیطره آمازون بر سینمای هالیوود