مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:022022-09-12پزشكي

برپایی150 ایستگاه سلامت در مسیرهای منتهی به مشهد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برپایی 150 ایستگاه سلامت در مسیرهای منتهی به مشهد خبرداد و گفت: این ایستگاه ها از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) به زائران پیاده رضوی خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد و بر اساس گزارش علوم پزشکی مشهد، سیدجواد حسینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: ستاد خدمات سفر در خراسان رضوی به عنوان دبیرخانه دائمی این حوزه فعال بوده و یکی از کمیته های 10 گانه این ستاد کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست بوده که رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دبیر این کمیته است.

وی تصریح کرد: در کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر در خراسان رضوی فعالیت ها و خدمات متعددی در طول سال به ویژه در مناسبت های شاخص ملی و مذهبی صورت می پذیرد که یکی از این ایام، ماه های محرم و صفر بوده و در این ایام آمادگی کامل اورژانس 115 و نیروهای خدوم حوزه های بهداشت و درمان را داریم تا در حوزه تخصصی خود خدمات مورد نیاز زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه دهند.

رییس مرکز بهداشت خراسان رضوی با تأکید بر اینکه برنامه های کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با همکاری مشترک مجموعه های مختلف اجرا می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی150 ایستگاه سلامت در مسیرهای منتهی به مشهد

برپایی150 ایستگاه سلامت در مسیرهای منتهی به مشهد