مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:322022-09-12اقتصادي

تامین کالاهای اساسی برای ایجاد آرامش در بازار مشهد در دهه آخر صفر


رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت : توزیع کالاهای اساسی با محوریت توجه به کیفیت، کمیت، فراوانی و قیمت مناسب و در دسترس برای زائران را در دستور کار قرار داده ایم.

- علی اکبر نصری سر آسیا رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، گفت: برای نیازسنجی اقلام اساسی در دهه پایانی صفر، حدود 3.

5میلیون نفر جمعیت مشهد و حدود 7میلیون زائر را پیش بینی کرده ایم بر همین اساس، میزان مصرف مرغ 6هزار تن، گوشت 7هزار تن، تخم مرغ 3هزار تن، برنج 10هزار تن، سیب زمینی 13 هزار تن، پیاز 13 هزار تن، گوجه فرنگی 8 هزار و 300تن، نان لواش 84 میلیون قرص ، روغن 5 هزار تن و لبنیات 56 تن برآورد شده است.

  وی افزود: دراین راستا جلسات متعددی برگزار و برای بررسی وضعیت کالا و اقلام اساسی در این بازارها از میادین بازرسی شده است و برابر استعلام انجام گرفته، هیچ گونه کمبودی در اقلام اساسی مشهد وجود ندارد.

  رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: در منطقه حرم مطهر نیز حدود 108 واحد نانوایی داریم و برنامه ریزی هایی به منظور تأمین این واحدها انجام شده است؛ همچنین با هماهنگی میان نانوایی های مستقر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) و بولوار آزادی، ظرفیت 50 کیسه آرد آن ها را به 100 کیسه افزایش داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی برای ایجاد آرامش در بازار مشهد در دهه آخر صفر

تامین کالاهای اساسی برای ایجاد آرامش در بازار مشهد در دهه آخر صفر