مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-12سياسي

اهدای 10 هزار کیف و نوشت افزار ایرانی به دانش آموزان قمی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در قم از اهدای 10 هزار کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان در قالب پویش «مشق احسان» خبر داد و گفت: این نوشت افزارها که برگرفته از نمادهای دینی و ملی است به زودی در میان دانش آموزان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام در قم، احمد عبدی در گفت وگویی خبری، با اشاره به بازگشایی سال تحصیلی جدید مدارس بیان کرد: به منظور خدمات رسانی به دانش آموزان و خانواده های کم بضاعت در تهیه اقلام تحصیلی، 10 هزار کیف و نوشت افزار در قالب پویش مشق احسان و با شعار حسین سرمشق احسان در استان قم توزیع می شود.

وی افزود: این طرح با گرامی داشت یاد و خاطره دانش آموز شهید ابوالفضل مرادی کوشکی، طلبه شهید جواد شکوریان و معلم شهید غلامرضا علی عسگری اجرایی خواهد شد که توزیع آن در مناطق محروم استان و توسط گروه های جهادی خواهد بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قم گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته، استفاده و معرفی نمادهای دینی و مذهبی است تا فرهنگ سازی در زمینه بهره گیری از این الگوهای تربیتی در میان دانش آموزان نیز ایجاد شود.

انتهای پیام/78030


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 10 هزار کیف و نوشت افزار ایرانی به دانش آموزان قمی

اهدای 10 هزار کیف و نوشت افزار ایرانی به دانش آموزان قمی