مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:522022-09-12حوادث

دستگیری 32 سارق در زابل


فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری 32 سارق و کشف 27 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد.

- احمد ثمره حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت و کنترل سارقان سابقه دار به اجرا در آمد.

وی افزود: دراین راستا، مأموران انتظامی شهرستان با دستگیری 32 سارق ، 27 فقره انواع سرقت را شامل 8 فقره سرقت اماکن خصوصی، 7 فقره سرقت محتویات داخل خودرو، 8 فقره سرقت منزل و 4 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به کشف 13 قبضه سلاح غیرمجاز ، کشف 143 کیلوگرم موادمخدر، توقیف 27 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت متخلف و دستگیری 6 خرده فروش مواد مخدرطی اجرای این طرح خاطرنشان کرد: در این رابطه تمامی افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ثمره حسینی در پایان با اشاره به تداوم این طرح درهفته های آتی از شهروندان خواست به منظور ارتقاء امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را درخصوص سارقان و فروشندگان مواد مخدر با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 32 سارق در زابل

دستگیری 32 سارق در زابل