مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-12اقتصادي

شوراها صنعت گردشگری مازندران را متحول خواهند کرد/تدوین طرح جامع گردشگری


شورای شهر و روستا، شهرداران و دهیاران به صنعت بر زمین ماده گردشگری مازندران ورود خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، باقر بهاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنعت گردشگری مازندران با وجود ورود حجم انبوه گردشگران به استان به درستی بهره برداری نشده است، اظهار کرد: بر اساس آمار موجود هر سال بیش از 30 میلیون مسافر و گردشگر وارد مازندران می شود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های مازندران متناسب پذیرش این حجم از مسافر نیست، گفت: راه های دسترسی مازندران به ویژه از سمت پایتخت متناسب ورود مسافران نیست و همچنین فضای هتلینگ و اقامتگاه ها باید بر اساس نیاز گردشگران باشد که هنوز با حد نصاب نرسیده است.

رییس شورای اسلامی مازندران بهره برداری استان با بیان اینکه از گردشگران و توریست بسیار ضعیف است و به نحو احسنت کسب درآمد نمی شود، یادآورشد: گردشگران و مسافران، میهمانان مازندران هستند اما نباید منافع استان و مازندرانی ها را نادیده گرفت.

بهاری از سنتی بودن صنعت گردشگری مازندران و بهره برداری از مسافران خبر داد و گفت: بر اساس برنامه شورای اسلامی شهر و روستاهای مازندران، شهرداران و دهیاران استان، صنعت گردشگری حوزه سرزمینی خود را احصا کنند تا در قالب طرح جامع این صنعت مورد توجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها صنعت گردشگری مازندران را متحول خواهند کرد/تدوین طرح جامع گردشگری

شوراها صنعت گردشگری مازندران را متحول خواهند کرد/تدوین طرح جامع گردشگری