مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:472022-09-12سياسي

وزیر ارشاد، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی را منصوب کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی احکام جداگانه ای اعضای جدید هیات مدیره و رییس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بر همین اساس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی احکام جداگانه ای آقایان حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسرو پناه، دکتر مهدی جمالی نژاد، دکتر مهدی محقق ،دکتر حسن بلخاری قهی و دکتر محمود شالویی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره جدید این انجمن منصوب کرد.

همچنین در همین راستا دکتر محمود شالویی نیز با حکم وزیر فرهنگ به عنوان رییس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی انتخاب شد.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است: جناب آقای محمود شالویی نظر به مراتب علمی و تجارب طولانی جناب­عالی در زمینه پژوهش و تحقیق و مدیریت موفق مجموعه های فرهنگی و ادبی و هنری و با عنایت به یازدهمین مصوبه هیأت امنای انجمن مورخ 19/6/1401 و به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر، عضو هیأت مدیره و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منصوب می­ شوید.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و با مشی فرهنگی و خردمندانه ای که از آن بهره مند می باشید، و با امعان نظر به اهداف و وظایف آن انجمن وزین در جهت معرفی چهره های درخشان علمی و فرهنگی و ادبی و هنری ایران اسلامی در سطح ملی و جهانی مساعی خویش را بکار بندید و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی را منصوب کرد

وزیر ارشاد، رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی را منصوب کرد