مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:522022-09-12اقتصادي

سرپرست فرمانداری میامی: زمینه سرمایه گذاری در میامی فراهم است


سرپرست فرمانداری شهرستان میامی گفت: با وجود صنایع و معادن در میامی و عباس آباد و فراهم شدن زیرساخت برق، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، عباس طاهران پور، سرپرست فرمانداری شهرستان میامی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان در دفتر فرماندار میامی اظهار کرد: صنعت برق طی سال های اخیر، خدمات مناسب و ارزنده ای را به مردم شهرستان میامی ارائه کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب سرمایه گذاری در شهرستان میامی، بیان کرد: با وجود صنایع و به ویژه معادن در میامی و عباس آباد و فراهم شدن زیرساخت برق در این منطقه، زمینه خوبی برای سرمایه گذاری فراهم شده است.

مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان نیز در این دیدار با اشاره به زیرساخت بسیار مناسب برق در شهرستان میامی گفت: با وجود پست 400 کیلوولت میامی و خطوط انتقال و فوق توزیع در این شهرستان، زمینه سرمایه گذاری صنایع و معادن برای بخش خصوصی فراهم شده است.

وفایی افزایش ظرفیت پست 400 کیلوولت میامی را از دیگر اقدامات شرکت برق منطقه ای سمنان دانست و افزود: با اقدامات به عمل آمده و نصب یک دستگاه ترانس در پست میامی، ظرفیت این پست از 200*1 به 200*2 مگاولت آمپر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری میامی: زمینه سرمایه گذاری در میامی فراهم است

سرپرست فرمانداری میامی: زمینه سرمایه گذاری در میامی فراهم است