مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-12اقتصادي

حمایت از انرژی های تجدید پذیر برای تامین برق پایدار


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «علی اکبر محرابیان» صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، - وزیر نیرو گفت: حمایت از انرژی های تجدیدپذیر از برنامه های اصلی وزارت نیرو در تامین برق پایدار و مطمئن بوده و اخذ مصوبات از شورای اقتصاد حاکی از تلاش دولت برای حمایت و پشتیبانی از این انرژی پاک است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر، بهره وری و صرفه جویی انرژی ایران با بیان اینکه کشور ایران، کشوری در حال رشد است و با سرعت مسیر توسعه را می پیماید، اظهار کرد: موضوع تامین انرژی پایدار موضوع خیلی مهمی است که در دو حوزه توسعه صنعت برق و بهینه سازی و مدیریت مصرف باید پیگیری شود.

وی اضافه کرد: موضوع بهینه سازی مصرف گنج پنهانی است که باید با اجرایی کردن این موضوع تهدید مصارف انرژی را به فرصتی ارزشمند تبدیل کنیم.

محرابیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در موضوع توسعه، برنامه ریزی های گسترده ای صورت گرفته به طوری که مدیران وزارت نیرو می دانند در سه سال آینده چه نیروگاهی در چه ساختگاهی با کدام منابع مالی به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از انرژی های تجدید پذیر برای تامین برق پایدار

حمایت از انرژی های تجدید پذیر برای تامین برق پایدار