مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-12بين الملل

حال وهوای مرزهای خوزستان در 5 روز مانده به اربعین


در این پایانه مرزی به اوج خود رسیده است و زائران در دمای بالای 50 درجه در انتظار عبور از گیت های بازرسی و رسیدن به شهرهای مقدس عراق هستند و این در حالی است که زیرساخت های کشور عراق، یارای پذیرش تعداد بالای زائران نیست.

چهار روز مانده به اربعین و گیت هایی که ظرفیت خروج ندارد در چهارمین روز مانده به اربعین، ازدحام در پشت گیت های خروجی در مرز شلمچه بسیار بالاست و نیروهای فراجا در بلندگوهایشان از مردم می خواهند که در صورت امکان با تاخیر سفر خویش به عراق، مرز را ترک کنند و علی رغم استقرار ماشین های آب پاش آتشنشانی برای خنک کردن مردم، به دلیل گرمای بالای هوا زائران در معرض خطر جدی گرمازدگی قرار دارند.

تعداد مردمی که امروز برای خروج از کشور به مرز شلمچه مراجعه کرده اند بسیار بالاست و این زائران هنوز موفق به خروج از گیت اول بازرسی و رسیدن به پایانه مسافری نشدند.

به گفته مسئولین اولویت خروج از مرز با زائران ایرانی و ساکنان استان های مرزی است و زوار اتباع خارجی در نوبت های بعدی قرار گرفته اند.

در ادامه تلاش هایی که برای تسهیل حرکت زوار صورت گرفته است و با تدابیری که مسئولان به کار بسته اند، در این دقایق تردد در مرز شلمچه روان تر شده و زائران ایرانی و اتباع خارجی با سرعت بیشتری در حال خروج از این گذرگاه بین المللی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال وهوای مرزهای خوزستان در 5 روز مانده به اربعین

حال وهوای مرزهای خوزستان در 5 روز مانده به اربعین