مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-12اقتصادي

ساخت دستگاه کشت و برداشت ویروس درون تخم مرغ در پارک علم و فناوری البرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کریم زاده، مدیرعامل شرکت فناور الکا پیشرو صنعت امیر، مستقر در مرکز رشد پژوهشگاه زیست فناور رویان (همکار با پارک علم و فناوری البرز) با اعلام این خبر گفت: - دستگاه کشت و برداشت ویروس درون تخم مرغ توسط یک شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، کریم زاده، مدیرعامل شرکت فناور الکا پیشرو صنعت امیر، مستقر در مرکز رشد پژوهشگاه زیست فناور رویان (همکار با پارک علم و فناوری البرز) با اعلام این خبر گفت: دستگاه کشت و برداشت ویروس درون تخم مرغ در ساخت واکسن دام و طیور استفاده می شود.

کریم زاده درباره ویژگی های این دستگاه گفت: این دستگاه با توجه به نیاز کشور ساخته شده و برای صنعت دام و طیور کاربرد دارد.

وی افزود: این دستگاه با دقت بسیار بالا ساخته شده و باید گفت، دستگاه با پمپ های پیشرفته ای که ساخته شده با دقت باور نکردنی قادر است با یک صدم سی سی واکسن را برای بحث تولید واکسن در یک تخم رغ تزریق کند.

مدیرعامل شرکت فناور الکا پیشرو صنعت امیر توضیح داد: در این روش شانه های تخم مرغ بصورت اتوماتیک وارد دستگاه شده و با استفاده از سنسور های مخصوص، موقعیت حرکت آن بررسی می شود و در ایستگاه مخصوص متوقف خواهد شد تا عملیات تزریق انجام شود که در این قسمت توسط سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه کشت و برداشت ویروس درون تخم مرغ در پارک علم و فناوری البرز

ساخت دستگاه کشت و برداشت ویروس درون تخم مرغ در پارک علم و فناوری البرز