مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-12اقتصادي

جریمه کنسلی پروازهای اربعین اعلام شد


معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد چنانچه مسافران پروازهای اربعین تا 24 ساعت قبل از زمان پرواز بلیت خود را کنسل کنند باید به ازای هر مسیر پروازی (رفت و برگشت) 500 هزار تومان جریمه پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این که جریمه کنسلی هر مسیر پروازی اربعین 500 هزار تومان است، گفت: مبلغ اضافه بر این 500 هزار تومان مربوط به مالیات است که به حساب دولت واریز می شود.

حسن خوشخو درباره جریمه کنسل شدن پروازهای اربعین از سوی مسافران، اظهار کرد: چنانچه مسافران پروازهای اربعین تا 24 ساعت قبل از زمان پرواز بلیت خود را کنسل کنند باید به ازای هر مسیر پروازی (رفت و برگشت) 500 هزار تومان جریمه پرداخت کنند.

وی در واکنش به این موضوع که ایرلاین ها 606 هزار و 400 تومان برای هر مسیر پروازی جریمه دریافت می کنند، افزود: طبق بخشنامه هر مسیر پروازی 500 هزار تومان جریمه کنسلی دارد.

از سوی دیگر مبلغ اضافه ای که از مبلغ بلیت مسافران کسر می شود مربوط به مالیات است که ارتباطی به شرکت های هواپیمایی ندارد.

وی یادآور شد: این مبلغ به حساب دولت واریز می شود.

گفتنی است بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری که به ایرلاین ها ابلاغ شده، بلیت های صادره توسط شرکت های هواپیمایی قابلیت استرداد با کسر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه کنسلی پروازهای اربعین اعلام شد

جریمه کنسلی پروازهای اربعین اعلام شد