مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 15:522022-09-12سياسي

اداره کل گمرک سریع تر در شرق هرمزگان ایجاد شود


استقرار گمرک در شرق استان هرمزگان باعث دسترسی به آب های آزاد خواهد شد که این مهم علاوه بر بهبود شاخص های اقتصادی منطقه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در دیدار مدیرکل گمرک شهید باهنر استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مشکل فقر و بیکاری استان هرمزگان، جذب نیروی انسانی توسط گمرک باهنر یک ظرفیت برای بهبود اشتغال هرمزگان محسوب می شود.

وی، ضمن تاکید بر این نکته که گمرک شهید باهنر باید روی جذب نیروهای ساکن هرمزگان تمرکز کند، عنوان کرد: استفاده از نیروهای ماندگار چالش های خود اداره کل گمرک را نیز کاهش می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم توسعه گمرک به سمت شرق استان هرمزگان، ابراز کرد: استقرار گمرک در شرق استان هرمزگان باعث دسترسی به آب های آزاد خواهد شد که این مهم علاوه بر بهبود شاخص های اقتصادی منطقه، در راستای سیاست های کلی نظام نیز تعریف می شود.

حجت الاسلام عبادی زاده، افزود: مطالعات کارشناسی استقرار اداره کل گمرک در شرق استان هرمزگان به سرعت آغاز شود تا عملیات اجرایی آن طی سال های آینده کلید بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل گمرک سریع تر در شرق هرمزگان ایجاد شود

اداره کل گمرک سریع تر در شرق هرمزگان ایجاد شود